Reklamačný poriadok
- Neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok.
- Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
- Možné je reklamovať tovar v lehote 30 minút po prevzatí tovaru.
- Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
- Reklamácie sa vybavujú:
- telefonicky na t. č. +421 911 750 002
- formou emailu na streetfoodpu@gmail.com
- prostredníctvom donášky
- osobne na prevádzke
- Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
- Reklamovaný tovar je potrebné doručiť osobne alebo donáškou rozvozcu na adresu prevádzky.
- Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.
- Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
Kontakt
STREET FOOD PU s.r.o., Moravská 2, 020 01 Púchov, streetfoodpu@gmail.com